7 дайындау бағыты
6В01 - Педагогикалық ғылымдар; 6В02 - Өнер және гуманитарлық ғылымдар; 6В03 - Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат; 6В04 - Бизнес, басқару және құқық; 6В05 - Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика; 6В06 - Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; 6В11 - Қызмет көрсетуЕгер сіздің пәндеріңіз:
Бейіндік пәндері: биология + география
Бейіндік пәндері: биология + география
Бейіндік пәндері: биология + география
- мемлекеттік құрылымдар (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитеті, балалардың құқығын қорғау жөніндегі аймақтық департаменттер), әлеуметтік институттар (әлеуметтік қамсыздандыру, жұмыссыздарға, табысы аз, мүгедектерге, шектеулі еңбекке қабілетті адамдарға көмек және қолдау органдары); әлеуметтік бағыттағы мекемелерде (әлеуметтік қамтамасыз ету органдарында, жұмыссыздарды, аз қамтамасыз етілген, жұмысқа жарамсыз адамдарды қолдау және көмек көрсету органдарында);
- мемлекеттік және мемлекеттік емес қаржыландырудың білім беру мекемелері (мектепке дейінгі білім беру ұйымдары, мектептер, балалар үйі, интернаттар, мамандандырылған оқу орындары);
- қоғамдық ортадағы жас ұрпақты тәрбиелеу мен дамыту проблемаларына байланысты мекемелер (түзету және оңалту орталықтары, арнайы мектептер, балалар қабылдау пункттері, колониялар);
- балалардың бос уақытын ұйымдастыруға және балалардың шығармашылығын қолдауға, жас ұрпақты толық әлеуметтендіруге және тұлғалық дамуына байланысты мекемелер (қоғамдық ұйымдар, балалар клубтары, студиялар, сауықтыру лагерлері).
-
өндірістік бақылау;
-
басқару органдарда;
-
ғылыми-зерттеу орталықтарында;
-
білім беру саласында;
-
экологиялық жобалау;
-
мониторингтік экологиялық қызмет;
- қоршаған ортаның сапасын бақылау.
Түлек педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі бакалавры біліктілігін алады, келесі қызмет түрлерін орындай алады: бастауыш сынып мұғалімі, мектеп директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, тіл, математика, қоршаған әлем, сурет, музыка мұғалімі, мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі.
Бейіндік пәндер: биология + географияАкадемиялық дәрежесі: 6В03105 психология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры.
Кәсіби қызметтің объектілері:
- мектепке дейінгі мекемелер, жалпы білім беретін мектептер, лицейлер мен гимназиялар;
- мамандандырылған оқу және оқу орындары; мектептер мен колледждер; ғылыми-зерттеу институттары мен ғылыми орталықтар;
- спорттық және шығармашылық ұйымдар; денсаулық сақтау мекемелері; кәсіптік бағдар беру және кәсіптік оқыту орталықтары;
- қалалық және республикалық әлеуметтік қызметтер, халықты жұмыспен қамту орталықтары;
- қоғамдық пікір мен саяси технологияларды зерттеу орталықтары;
- өндірістік кәсіпорындар мен шаруашылық ұйымдар;
- құқық қорғау органдары мен пенитенциарлық мекемелер;
- педагогикалық қараусыз қалған балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу орталықтары;
- қарым-қатынас процестері (тұлғааралық деңгейден макро әлеуметтік деңгейге дейін) және адам мен қоғамның, адам мен табиғаттың, адам мен техниканың өзара әрекеттесуінің психологиялық мәселелері.
Бейіндік пәндері: математика + физика
Бейіндік пәндері: математика + физика
Бейіндік пәндері: математика + физика
6В01504 «Физика» білім беру бағдарламасының түлегі өзінің кәсіби қызметінің түрі мен сипатының өзгеруіне әдістемелік және психологиялық тұрғыдан дайын:
- дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, әлеуметтік ғылымдар, гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша іргелі білімді меңгеруі;
- Физика саласындағы есептерді құрастырып, практикалық түрде шеше алады, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды қолдана алады;
- ғылыми-зерттеу іс-әрекеті, әдістемелік эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгереді;
- оқу-танымдық процестің сапасын қамтамасыз ету үшін жаңа тәсілдер мен технологияларды (мақсат қою, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, бағалау және т.б.) қолданады;
- іргелі ғылыми және кәсіптік даярлығы бар, заманауи ақпараттық технологияларды, оның ішінде ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін меңгерген;
- жобалық іс-әрекеттің заманауи білім беру технологиясын меңгереді және оны құзыреттілік көзқарас және білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқытуда қолдана алады;
- Заманауи ғылыми-тәжірибелік мәселелерді тұжырымдап, шеше алады, ғылыми-зерттеу/эксперименттік зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру;
- физиканы оқытудағы көптілділік мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру үшін базалық дайындығы бар;
- Ұйымдастыру және инклюзивті білім беру туралы негізгі білімге ие.
Бейіндік пәндері: физика + математика
6В01505 Физика-Информатика білім бағдарламасын бітіруші түлек «Физика – информатика» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры академиялық дәрежесі біліктілігін алады.
Бітірушінің кәсіби қызметінің нысаны – орта мектептер және арнаулы орта оқу орындары, лицейлер, гимназиялар, мектептен тыс жұмыс орталықтары.Бейіндік пәндері: физика + математика
Бітіруші түлекке 6В01536 физика (IP) білім беру бағдарламасы бойынша «Білім бакалавры» академиялық дәрежесі беріледі.
Бітірушінің кәсіби қызметінің нысаны: педагогикалық қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес лауазымдарды атқара алады.
Бейіндік пәндер: физика + математикаБітірушіге 6В01506 Информатика білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры академиялық дәрежесі беріледі.
6В01506 Информатика білім беру бағдарламасын бітірушілер орта білім мекемелерінің барлық типтері мен түрлеріне информатика пәнінің мұғалімі ретінде; техникалық және кәсіптік мекемелерде жұмыс жасай алады.Бейіндік пәндер: математика + информатика
Информатика және робототехника саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға, жоғары бәсекеге қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау.
Түлекке 6В01518 Информатика және робототехника білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры академиялық дәрежесі беріледі.
Білім бакалаврлары білім беру қызметкерлері мен оларға теңестірілген адамдардың лауазымдарының Типтік біліктілік сипаттамаларына сәйкес лауазымдарды атқара алады.
6В01518 Информатика және робототехника білім беру бағдарламасының түлегі күтілетін нәтижелерге негізделген орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби қызмет түрлеріне сәйкес әр түрлі кәсіби міндеттерді шеше алады:
- кәсіптік қызмет объектілеріне сәйкес оқу орындарында информатикадан сабақ береді;
- педагогикалық және білім беру қызметін, оның ішінде жаңартылған білім беру мазмұны аясында заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып жүзеге асырады;
- информатика бойынша сыныптан тыс жұмыс жүргізеді, студенттерді әлеуметтік құндылықтар жүйесімен таныстырады;
- ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің, әдістемелік эксперименттер жүргізудің дағдыларын иеленеді, оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етеді, студенттердің білім беру мазмұнын игеру деңгейін зерттейді, білім беру ортасын зерттейді;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті және сараланған тәсілдерді қолданады;
- кәсіби қоғамдастықпен және білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара әрекеттеседі –
- көшбасшылық қасиеттерге, кәсіпкерлік қабілеттерге ие, жаһандық сын-қатерлерге бейім.
- Археология және этнология салалары бойынша қызметкер;
- мұражай қызметкері;
- экскурсия жүргізуші және жетекшісі;
- мұрағат қызметкері;
- талдау және есепке алу бойынша кітаптар мен құжаттар қорын сақтаушы;
- Құжаттама мен іс-жүргізуші;
- Мұрағат және мұражай саласында салалық және салааралық жобаларды дайындау, нормативтік-әдістемелік, ұйым қызметін ақпараттық қамтамасыз ету бойынша ғылыми-әдістемелік кабинет әдіскері;
- электрондық құжаттарды басқарудың әдістемелік және технологиялық аспектілерін әзірлеу, цифрлық мәліметтер базасын және архив саласының бірыңғай автоматтандырылған ақпараттық жүйесін құрастырушы маман;
- Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында тарих пәнінен оқытушы, әдіскері (колледж, училищелер);
- Ғылыми-зерттеу институттары ғылыми қызметкері;
- Кәсіби біліктілікті арттыру институтында тарихшы-әдіскер.
6В01602 Тарих-қоғамтану (ІР)
- Мемлекеттің жеке және заңды түлғалардың құқық саласында туындайтын заңды құқықтары мен мүдделерінің сақталуын қорғау, қамтамасыз ету, кепілдік беру.
- Бітірушілердің кәсіптік қызмет нысаны құқық қорғау органдары, мемлекет билік пен басқарудың сот, атқарушы және өкілетті органдары, мемлекет және мемлекеттік емес кәсіпорындар, адвокатура, банкілер, сақтандыру және аудиторлық компаниялар, білім беру ұйымдары бола алады.
- Корпоративтік заңгер;
- Заң бөлімінің бастығы;
- Отандық немесе халықаралық ұйымның заң бөлімінің бастығы және қызметкері;
- Халықаралық заңгер.
- Мемлекеттік қызмет органдарында заңгер (кеден органдары);
- Мемлекеттік сатып алу саласындағы маман;
- Тауар, қор және валюта биржаларында заңгер;
- Инвестициялық компаниялард азаңгер;
- Сақтандыру компанияларындағы заңгер;
- Консалтингтік және аудиторлық фирмаларды заңды сүйемелдеу;
- Банктік және қаржылық-несиелік операциялар мен мекемелерді заңды сүйемелдеу;
- Дилерлік және брокерлік компанияларды заңды сүйемелдеу;
- ҚР Салық қызметі органдарында заңгер;
- Инвестициялық, трасттық, мүліктік және зейнетақы қорларындағы заңгер;
- Статистика органдарында заңгер;
- Ауылшаруашылық кәсіпорындарының заңгерлері болып жұмыс жасай алады.
6В01507 Химия білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврлары келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:
- білім беру;
- эксперименттік-зерттеу;
- ұйымдастырушылық-басқарушылық;
- әлеуметтік-педагогикалық;
- оқу-тәрбие;
- оқу-технологиялық.
Химия білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврының кәсіби қызметінің функциялары:
- педагогикалық;
- тәрбие;
- зерттеу;
- ұйымдастыру-технологиялық болып табылады.
Химия білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврының кәсіби қызметінің объектілері:
- орта негізгі және бейіндік мектеп, мамандандырылған мектеп, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары болып табылады.
6В01508 Химия-Биология білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврлары келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:
- білім беру;
- эксперименттік-зерттеу;
- ұйымдастырушылық-басқарушылық;
- әлеуметтік-педагогикалық;
- оқу-тәрбие;
- оқу-технологиялық.
Химия білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврының кәсіби қызметінің функциялары:
- педагогикалық;
- тәрбие;
- зерттеу;
- ұйымдастыру-технологиялық болып табылады.
"Химия-Биология" білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврының кәсіби қызметінің нысандары:
- орта негізгі және бейіндік мектеп, мамандандырылған мектеп, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары болып табылады.
6B01509 Биология білім беру бағдарламасын бітіруші түлек «Биология» білім беру бағдарламасы бойынша білім беру бакалавры академиялық дәрежесін алады.
Биолог маманның кәсіби қызметі:
- білім беру саласында (орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология пәнінің мұғалімі);
- ұйымдастыру-басқару саласында (білім беру, әкімшілік, көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру т.б. мекемелерде);
- ғылыми-зерттеу саласында (биология саласы бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми қызметкер ретінде);
- өндірістік-басқару саласында (биология саласы бойынша өндірістерде маман ретінде).
6В01526 Биология – География білім беру бағдарламасын бітіруші түлек «Биология-география» білім беру бағдарламасы бойынша білім беру бакалавры академиялық дәрежесін алады.
Биология-география маманның кәсіби қызметі:
- білім беру саласында (орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология және география пәнінің мұғалімі);
- ұйымдастыру-басқару саласында (білім беру, әкімшілік, туризм орталықтары, көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру, ландшафтық жоспарлау т.б. мекемелерде);
- ғылыми-зерттеу саласында (жаратылыстану саласы бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми қызметкер ретінде);
- өндірістік-басқару саласында (биология және география саласы бойынша өндірістерде маман ретінде).
Түлектерге «Химия» білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану бакалавры академиялық дәрежесі беріледі.
"Химия" білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану бакалавры нарық және мемлекеттің мамандарға деген қажеттілігін ескере отырып, келесі қызметтерде жұмыс істей алады:
- химик;
- инженер-химик;
- химия оқытушысы;
- маман.
"Химия" білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану бакалавры
- химия салалары;
- металлургия;
- мұнай-химия;
- фармацевтикалық өнеркәсіп;
- білім беру саласы;
- ғылым және экология мамандары болады.
"Химия" білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврдың кәсіби қызметінің объектілері:
- талдау, кеден, санитарлық-эпидемиологиялық, сертификаттау қызметтерінің өндірістік зертханалары;
- химиялық, экологиялық, металлургиялық, фармацевтикалық бейіндегі ғылыми-зерттеу ұйымдары (институт, зертханалар) ;
- орта жалпы білім беретін мектептер, колледждер, лицейлер, гимназиялар, білім бөлімдері болып табылады.
Оқытудың нәтижесі: қоршаған орта шынайылығын қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, эксперименттік зерттеулер мен ғылыми, зертханалық және оқу-әдістемелік сипаттағы әртүрлі тәжірибеге бағытталған тапсырмалардың нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, білім алушының педагогикалық зерттеулерде, оқу үрдісіндегі білім алу, күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін синтездеу.
Бейіндік пәндер: химия + биология6В01533 Биология (ІР) білім беру бағдарламасы инновациялық технологияларды, кәсіби қызметте пайдалануға қабілетті, білікті биология мұғалімін даярлауға бағытталған. Кәсіби қызмет саласы:
- білім беру саласында (орта мектеп, лицей, гимназия, колледжде биология пәнінің мұғалімі);
- ұйымдастыру-басқару саласында (білім беру, әкімшілік, көгалдандыру жұмыстарын ұйымдастыру т.б. мекемелерде);
- ғылыми-зерттеу саласында (биология саласы бойынша ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми қызметкер ретінде);
- өндірістік-басқару саласында (биология саласы бойынша өндірістерде маман ретінде).
Бейіндік пәндер: биология+химия
Академиялық дәрежесі: 6В01535 жаратылыстану (ІР) білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры.
Бітіруші түлек жалпы білім беретін мектептерде, лицейлер мен гимназияларда;
- STEM саласында таңдау бойынша курстарды,
- STEM-орталықтарын,
- STEM-зертханаларын,
- STEM-жобаларын басқаратын болады.
- қоғам дамуының социологиялық көрінісі және әлеуметтік жүйелерді ғылыми зерттеу;
- қоғамдағы әлеуметтік топтардың ынтымақтастығы мен ынтымақтастығын зерттеу әдіснамасын жетілдіру;
- мемлекеттік жүйелердегі, қоғамдық ұйымдардағы, коммерциялық құрылымдардағы қызметтерді басқару;
- ірі фирмалардың әлеуметтанушы-кеңесшісі, өндірістік, жеке және консалтингтік компаниялардағы маркетолог;
- білім беру ұйымдарындағы әлеуметтанушы, орта мектептердегі әлеуметтік пәндер оқытушысы;
- еңбек және әлеуметтік қорғау бөлімінің маманы;
- маман, әкімдіктердің әлеуметтік бөлімдерінің жетекшісі;
- әкімдіктердегі, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің бөлімдеріндегі әлеуметтік қызметкер;
- әлеуметтік қызмет жетекшісі;
- демография және көші-қон бөлімдеріндегі демограф;
- әлеуметтік бағытталған үкіметтік емес ұйымдардағы әлеуметтік қызметкер
- білім беру (педагогикалық) – жалпы білім беретін орта мектептерде, лицей, гимназияларда, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарда;
- ғылыми-зерттеу (ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми қызметкер);
- әдеби-шығармашылық (әдеби, мәдени мекемелерде,баспа орындарда);
- ұйымдастыру-басқару (орта мектептерде, гимназиялар мен лицей, колледждерде мамандығына тікелей қатысы бар мекемелерде;
- әдеби кеңесші болып табылады.
- білім беру (педагогикалық) – жалпы білім беретін орта мектептерде, лицей, гимназияларда, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарда;
- ғылыми-зерттеу (ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми қызметкер);
- әдеби-шығармашылық (әдеби, мәдени мекемелерде,баспа орындарда);
- ұйымдастыру-басқару (орта мектептерде, гимназиялар мен лицей, колледждерде мамандығына тікелей қатысы бар мекемелерде;
- әдеби кеңесші болып табылады.
- ұйымдастыру-басқару;
- ғылыми-зерттеу, (орыс тілі мен әдебиетін қәзіргі жағдайы және тарихи дамуы тұрғысынан зерттеу);
- баспа ісі, іс жүргізу, аударма, БАҚ-тағы қызмет.
- мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ұйымдары;
- бастауыш, негізгі және бейіндік мектептер;
- мамандандырылған мектептер;
- техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейін білім беру ұйымдары болып табылады.
6В03102 Халықаралық қатынастар бакалавры өзінің халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби қызметін мына салаларда жүзеге асырады:
- жаһандық саяси, экономикалық, әскери, экологиялық, мәдени, идеологиялық және басқа процестерді реттеу;
- Мәдениет, ғылым және білім саласындағы халықаралық қатынастар;
- Қазақстан Республикасының дипломатиясы және сыртқы саясаты;
- Қазақстан облыстарының шекаралық байланыстары;
- заманауи жаһандық мәселелер мен процестерді талдау негіздері;
- халықаралық қатынастар, әлемдік саясат және халықаралық қауіпсіздікті жан - жақты қамтамасыз ету саласындағы жоғары білім.
6В03102 Халықаралық қатынастар білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалаврының кәсіби қызмет нысандары: мемлекеттік департаменттер, республикалық және аймақтық мемлекеттік басқару және басқару органдары – халықаралық бөлімдердің, департаменттердің және шетелдік өкілдіктердің кіші және көмекші персоналы ретінде (кіші аудармашылар мен ілесіп жүрген адамдар, сарапшылар, референттер, соның ішінде ақпарат жинау референттері, хатшы аудармашылар, техникалық ақпараттық және қолдау бөлімшелерінің орындаушылары);халықаралық ұйымдар - сарапшылар, референттер, көмекші персонал және кіші звено аудармашылары ретінде;
Қазақстандық және шетелдік бизнес құрылымдары, халықаралық қатынастарды қолдайтын немесе халықаралық мәселелермен айналысатын коммерциялық емес және қоғамдық ұйымдар - кіші және қосалқы персонал ретінде (сарапшылар, ақпарат жинау бойынша референттер, кіші аудармашылар, хатшы-аудармашылар, лаборанттар, үйлестірушілердің көмекшілері, жобаның атқарушы хатшылары)
БАҚ редакциясы - халықаралық мәселелер бойынша репортер, көмекші персонал және кіші звено аудармашылары ретінде.
Бейіндік пәндері: дүниежүзі тарихы + шетел тілі- Оқу сауаттылығы;
- ҚР тарихы.
- Спорт түрлері бойынша нормативтер
- Спорт ойындары.
- Оқу сауаттылығы
- ҚР тарихы
- Мамандану бойынша нормативтер
- Жалпы дене даярлығы бойынша нормативтер
6B01404 Музыкалық білім
- Оқу сауаттылығы
- Қазақстан тарихы
- Орындау шеберлігі
- Жалпы музыкалық қабілетін көрсету.
- білім беру, әлеуметтік-педагогикалық, оқытушылық (дәріс оқу, өнер бойынша әңгімеөткізу, мұражайға, галереяларға, сәулет және ұлттық мәдениет ескерткіштеріне экскурсиялар өткізу), ғылыми-зерттеу, әдістемелік (көркем еңбекке, сәндік-қолданбалы өнерге оқытудың жаңа тәсілдерін, оқушылады оқытудың жаңа әдістерін әзірлеу, өнер бойынша білім берудің жаңа мазмұнын құрастыру); әртүрлі білім беру ұйымдарында көркем-шығармашылық қызмет (кескіндеме, графика, мүсін, сәндік – қолданбалы өнер және т. б. Бойынша көркем шығармаларды жасау);
Біліктілігі: оқытушы, концерттік орындаушы, оркестр, ансамбль әртісі. Бітірушілер аспапта орындаушылық бакалавры академиялық дәрежесі біліктілігін алады. Олар мәдениет және білім саласында жұмыс істеуге дайын. Кәсіптік біліктіліктерінің қолдану аясы: мәдениет және өнер орта білім беретін оқу орындары және концерттік-филармониялық ұжымдар.
Міндетті тестілеу пәндері:
- Оқу сауаттылығы
- Қазақстан тарихы
2 шығармашылық емтихан:
- Жеке (соло) бағдарламасын орындау (әр түрлі характердегі екі ән)
- Музыкалық-теориялық пәндер бойынша ауызша және/немесе жазбаша емтихан (музыканың қарапайым теориясы/гармония/сольфеджио/этносольфеджио).
- Оқу сауаттылығы
- Қазақстан тарихы
- Жеке (соло) бағдарламасын орындау (әр түрлі характердегі екі ән)
- Музыкалық-теориялық пәндер бойынша ауызша және/немесе жазбаша емтихан (музыканың қарапайым теориясы/гармония/сольфеджио/этносольфеджио).
- Оқу сауаттылығы
- Қазақстан тарихы
- Жеке (соло) бағдарламасын орындау (әр түрлі характердегі екі ән)
- Музыкалық-теориялық пәндер бойынша ауызша және/немесе жазбаша емтихан (музыканың қарапайым теориясы/гармония/сольфеджио/этносольфеджио).
- Оқу сауаттылығы
- Қазақстан тарихы
- Актерлік шеберлік, сахна тілі
- Би, вокал
- Қазақстан тарихы
- Оқу сауаттылығы
- Орындау шеберлігі
- Коллоквиум. Балетмейстер өнері бойынша тәжірибелік жұмыс.
- Білім беру бағдарламасы бойынша дизайнер;
- Білім беру бағдарламасы (өндіріс, ателье кәсіпорны) бойынша бірінші санатты техник;
- Шығармашылық шеберханалардың, сән үйінің, ательенің, студиялардың дизайны мен т. б. жетекшісі.
- Оқу сауаттылығы
- ҚР тарихы
-
Сурет, кескіндеме.
-
Композиция немесе сызу.
- Дизайн бюро, дизайн-студиялар, сәулет-жобалау шеберханалары, жарнама агенттіктері -дизайн бюро, дизайн-студиялар, сәулет-жобалау шеберханалары, жарнама агенттіктері
- білім беру бағдарламасы бойынша бірінші санатты техник (жобалық ұйымдар, кәсіпорындар)
- білім беру бағдарламасы бойынша инженер-зертханашы (жобалау ұйымдары, кәсіпорындар);
- Шығармашылық шеберханалар, жарнамалық агенттіктер, бюро, дизайн студиялары және т. б. жетекші.
- Оқу сауаттылығы
- ҚР тарихы
-
Сурет, кескіндеме.
-
Композиция немесе сызу.
- Қазақстан тарихы
- Оқу сауаттылығы
- Орындау шеберлігі
- Ұйымдастыру-қойылым жұмысының негіздері.
Бітіруші музыкалық білім беру бакалавры академиялық дәрежесі біліктілігін алады. Түлектердің кәсіби қызметінің объектілері жалпы білім беретін мектептерде, лицейлерде, гимназияларда музыка (саз) мұғалімі болып жұмыс істей алады.
Міндетті тестілеу пәндері:
- Қазақстан тарихы
- Оқу сауаттылығы
- Математикалық сауаттылық
2 шығармашылық емтихан:
- Орындау шеберлігі
- Жалпы музыкалық қабілетін көрсету.
6В02126 актерлік өнер білім беру бағдарламасының түлегіне білім бакалавры академиялық дәрежесі беріледі. Бітіруші түлек драма театрының актері, театр ұжымдарының жетекшісі, сондай-ақ балалар өнер мектептері мен орта, орта кәсіптік оқу орындарында арнайы пәндер оқытушысы, радио мен теледидардың, концерттік бағдарламалардың дикторы және жүргізушісі ретінде жұмыс істеуге кәсіби түрде дайындалады.
Міндетті тестілеу пәндері:
- Қазақстан тарихы
- Оқу сауаттылығы
- Математикалық сауаттылық
2 шығармашылық емтихан:
- Актерлік шеберлік, сахна тілі
- Би, вокал